cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

SEVERINA ZABRINUTA ZBOG SINA: Ostavila poruku na Instagramu uz sliku iz perioda trudnoće... + FOTO

Severina je na svoj Instagram postavila sliku iz trudničkog perioda koja, sama po sebi, ne bi bila toliko interesantna, da uz nju nije ispisala simbolične, poznate stihove Đorđa Balaševića.
Severina je navela tekst pjesme “Uspavanka za dečaka” koji počinje ovako:


“Pričaće ti jednom, možda, kako sam ja bio štošta, pile moje, pače moje malo/mudrovaće badavani kad me nema da se branim, da sam blizu, ne bi im se dalo…”
Ispod teksta, napisala je da je ovo posvećeno sinu Aleksandru.

Uz takve Đoletove reči i “trudničku sliku”, to je, samo po sebi, prilično jasno, piše Alo!
Podsjetimo, Aleksandar je sin kojeg je Severina dobila iz veze sa srpskim “kraljem bakra” Milanom Popovićem, sa kojim se u međuvremenu rastala.

Izvor: Doznajemo.com