cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

JELENA KARLEUŠA U SUZAMA: Zbogom prijatelju, nikad te neću zaboraviti…

Jelena Kraleuša je jučer podijelila dirljiv status. Naime, njen prijatelj i jedan od najvećih fanova Bojan Ivanović je preminuo. Bio joj je velika podrška, a ona žali zbog toga što kada je njemu bilo najteže, nije mogla da uzvrati istom onom ljubavlju i podrškom koju je dobijala od njega.


- ``Hvala ti za svu ljubav koju si mi pružao svih ovih godina. I kada mi je bilo teško i kada sam slavila, ti si bio uz mene. Nikada me nisi izdao, nikada me nisi napustio. Nikada me niko nije volio kao ti... Kada je tebi bilo najteže, ja nisam bila tu za tebe. Nisam znala. Nisi htio da znam koliko se mučiš. Nikada te neću zaboraviti, ljudi kao ti se ne zaboravljaju.

Vidimo se Bojane...

(Posljednji pozdrav mom prijatelju i fanu Bojanu Ivanoviću, koji je prerano preminuo usljed teške bolesti. Zauvijek će ostati upamćena i njegova uloga u spotu ``Slatka mala``.)``, napisala je JK u svom Facebook statusu.

nadlanu.com