cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

BRENIN SIN VIKTOR TVRDI: "Ribe se lože na mene, jer imam dobar automobil!"

Mladi Viktor Živojinović, sin Lepe Brene i Slobodana Bobe Živojinovića, priznaje da ga djevojke jure jer vozi "bijesna" kola, ali kako kaže, uzalud, jer njega sponzoruše ne zanimaju.

Viktor, koji se često vozika u skupocjenom "bentleyu" po Beogradu, je imao šta da poruči djevojkama.


- Ribe se lože na mene zbog kola, ali hoću da ih obavijestim da ja ne volim sponzoruše. One me uopšte ne zanimaju. Mogu da se družim sa njima, ali ne i da se muvam. Ranije su se djevojke “primale” što sam Brenin i Bobin sin, ne znam samo šta imaju one od toga - naveo je Viktor, kako ga citira Kurir Stars.

On je objasnio zašto voli baš skupe automobile.

- Dobre automobile prvenstveno volim zbog sebe. Često idem na putovanja i veoma mi je bitno da imam udoban i komforan auto. Što se tiče ovog "bentleya", nisam ga dobio od roditelja, već je to porodičan auto i svi ga vozimo, ali najviše ja, pošto je praktičan za ljeto – zaključio je Viktor Živojinović.

doznajemo.com