cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

JAVIO SE ZORIČIN ZET I OTKRIO ISTINU: Evo gdje i u kakvim uslovima živi kćerka popularne pjevačice…

Prije nekoliko mjeseci pjevačica Zorica Brunclik našla se u žiži javnosti zbog priče o životu njene najstarije kćerke Marije.

Sve te napise pjevačica je demantovala, tvrdeći da nisu istiniti.

Međutim, ekipi emisije “Paparaco lov” javio se Marijin dečko Nenad koji živi u selu Zabrežje u okolini Obrenovca i otkrio da Zoricina kćerka, nesuđena doktorka ipak živi, bar ponekad u skromnoj i neuređenoj kući u tom selu.

– Imala je tu kuću i prije mene. Ona voli da dolazi kod mene i ja kod nje. Živim skroman život, radim skroman posao, sredio sam kuću poslije poplave i sad lijepo izgleda. Srećan sam u njoj i srećan sam pored Marije. Ona dođe kod mene na par dana, ali i ja odem kod nje – otkrio je ovaj skromni momak i dodao da nikada ne bi tražio pomoć od popularne pjevačice.

– Nismo muž i žena i ništa zvanično, ali i da jesmo nikada ne bih tražio ništa od Zorice, ako sam ja glava kuće, volio bih da to tako bude. Ja samo mogu da kažem: “hvala Zorici što je rodila takvo dijete” jer skromnost je ipak najveća vrlina – dodao je.

Nakon ove priče oglasio se i Nenadov brat Predrag koji je potvrdio istu priču.

Šta su još ova dva skromna momka rekli, pogledajte u video snimku:



Izvor: doznajemo.com