cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

ZAPALIO SCENU GRANDA: Toliko je oduševio žiri da će se Dado Polumenta zabrinuti kada čuje kako je…

U prvom muškom duelu ove subote u Zvezdama Granda na OBN TV predstavili su se Vladan Antonijević i Petar Nisić.  Vladan je pjevao ``Dobro veče izgubljena nado`` i ``Ti si žena koju ludo volim``. Petar koji je dobio svih šest glasova pjevao je ``Ako odeš`` Željka Samardžića i ``Fali mi ljubav`` Dade Polumente.




``Vladane da si bio sam, ja bih vjerovatno glasao za tebe, nisi mi se dopadao u  prvoj pjesmi``, kaže Aca.

``Petre, ja se tebe sjećam od prošle godine, dobro me pamćenje služi``, kaže Zorica.

``Vladane, imao si malo grešaka dikcijskih, vidi se da znaš da pjevaš, ali eto... ``, kaže Šaban i dodaje da je Petar odradio kako treba svoj zadatak.

``Drugi kandidat je odradio posao kako treba, a prvi me je kupio prvom pjesmom, a drugu si skroz izgriješio``, kaže Snežana.

``Vladane, ja ne znam kako si ti prošao, ova dikcija, i ovaj način pjevanja za mene ništa ne znači, shvati kao pozitivnu kritiku. Drugom kandidatu ću dati jedan kompliment, kad Dado čuje kako si otpjevao, zabrinuće se``, kaže Bosanac.

Ana kaže da ju je prvi takmičar razočarao: ``Ono što ti najviše zamjeram je dikcija``.

Zorica je dodala da se drugi takmičar proljepšao.

Izvor: Kurir