cikportal
 vijesti - teme - informacije
POČETNA        VIJESTI        SPORT        MAGAZIN        TEME        O NAMA        MARKETING/KONTAKT

SRBIJA I CIJELI BALKAN TUŽNI: Ostaju bez jedne od najljepših mladih glumica…

Glumica Katarina Radivojević nastaviće karijeru u Los Anđelesu s obzirom da je dobila na lutriji zelenu kartu koju svake godine za imigrante organizuje američka vlada.

Karta će joj omogućiti da u SAD neometano živi i radi.


Naime, lijepa glumica se prijavila na lutriju u oktobru 2013. godine i u maju 2014. je saznala da je i njen broj izvučen.

U toj godini oko 20.000 ljudi iz Srbije je apliciralo, oko 500 je izabrano, a od toga otprilike 200 je dobilo zelenu kartu.

“Zadovoljna sam zbog zelene karte. Do sada sam imala radnu vizu isključivo za poslove u oblasti glume koju sam obnavljala na nekoliko godina, a sada mi zelena karta omogućava stalni boravak i rad, pa razmišljam da tamo nastavim i školovanje. Što se tiče karijere, planove nisam menjala. Uskoro ću otići u Los Anđeles, gdje planiram da učestvujem na audicijama, a u Srbiju ću stalno dolaziti kako zbog porodice i prijatelja, tako i zbog projekata koji su u planu, rekla je Katarina za “Blic”.

Katarina posljednjih pet godina živi na relaciji Srbija­-Amerika. Prvih nekoliko godina bila je u Njujorku, gdje je igrala u predstavama na oBrodveju, nakon čega se odselila u Los Anđeles, gdje je takođe igrala u pozorištu i išla na audicije.

„Iako iza sebe imam uspješnu karijeru na našim prostorima, u Americi sam morala da počnem od nule. Mnogo sam radila na akcentu, a u proteklih šest mjeseci shvatila sam da američki san nije lako ostvariv“, rekla je svojevremeno Katarina..

Izvor: Svet.rs